دسته بندی ها


چرا باید در این وبینار شرکت کنم؟

در دنیای امروز، فضای مجازی به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره کودکان تبدیل شده است. طبق آمار، میانگین زمانی که کودکان بین 8 تا 12 ساله در روز در فضای مجازی می‌گذرانند، به بیش از 4 ساعت رسیده است، و این عدد برای نوجوانان بالای 13 سال حتی بیشتر است. با چنین واقعیتی، والدین اغلب با نگرانی‌های زیادی درباره تأثیرات فضای مجازی بر تربیت و سلامت روانی فرزندان خود روبه‌رو می‌شوند.

اما

  • آیا راهی وجود دارد که بتوانیم به جای نگرانی دائمی، با اعتماد به‌نفس کودکان خود را در این فضا هدایت کنیم؟
  • چگونه می‌توانیم از فضای مجازی به‌عنوان ابزاری مفید در جهت رشد و آموزش استفاده کنیم، در حالی که کودکان را در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنیم؟

 تربیت فرزندان در عصر دیجیتال نیازمند مهارت‌ها و دانش جدیدی است که به ما امکان می‌دهد با هوشمندی، محدودیت‌ها و فرصت‌ها را برای آن‌ها تعیین کنیم.

این وبینار به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید با استفاده از راهکارهای عملی و استراتژی‌های موثر، فضای مجازی را به محیطی امن‌تر و سازنده‌تر برای کودکان تبدیل کنید و نگران تأثیرات منفی آن نباشید. با شناخت بهتر از دنیای دیجیتال و تعامل مثبت با کودکان، شما به‌عنوان والدین می‌توانید نقشی مؤثرتر و مطمئن‌تر در تربیت آن‌ها ایفا کنید.

 

مخاطبان این وبینار چه کسانی هستند؟

  • والدین
  • مربیان و معلمان
  • مدیران موسسات و سازمان های تربیتی

و

  • محققان و متخصصان حوزۀ تعلیم و تربیت
  •  

ابزار وبینار

گوگل میت (Google Meet)

لینک وبینار 24 ساعت قبل از شروع آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد

زمان برگزاری

18/مهرماه/ 1403- ساعت 16-14

دسترسی به فایل صوتی و فایل پاورپوینت وبینار

شرکت کنندگان در این وبینار می توانند 48 بعد از اتمام وبینار به فایل صوتی و فایل پاورپوینت وبینار را از طریق سایت در اختیار داشته باشند

 

لیست محتوای دوره

مجموع: 0 مبحث کل ساعت: 00:00:00

در حال بارگزاری ...

هنوز هیچ درسی منتشر نشده است.

در مورد مربی

دکتر عبدالله قاسم تبار
شروع فعالیت از 2 سال پیش

دکتر عبدالله قاسم تبار عضو هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی می باشد. او دورۀ کارشناسی خود را در دانشگاه شیراز در رشته تعلیم و تربیت کودکان گذارند. بعد از آن وارد مقطع کارشناسی ارشد رشتۀ تکنولوژی آموزشی (علم آموزش و یادگیری) دانشگاه خوارزمی شد. دوره دکتری خود را هم در همین رشته در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. ایشان همچنین دورۀ تحقیقاتی خودش با موضوع انگیزه و یادگیری را در دانشگاه ژنو سوییس گذراند. 

 

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است