دسته بندی ها


به جرات می توان گفت همه انسان ها در زندگی با مسئله ها و مشکلات متعدد مواجه شدند یا می شوند؛ از مسائل کاری و تحصیلی گرفته تا ارتباط با همسر و فرزندان یا والدین. اما چگونگی مواجهه با این مسائل هست که نقش تعیین کننده ای در حل یا بدتر شدن مسائل دارد

بخصوص در جامعۀ ما افراد بخاطر عدم آشنایی و سواد کافی برای چگونگی مواجهه، مدیریت و حل آنها با مشکلات بزرگ و مهمی در زندگی شان مواجهه می شوند و فرصت هایی زیادی را از دست می دهند و حتی دچار مشکلات جدی روحی و روانی می شوند. 

مهارت حل مسئله نیازمند یک رویکرد علمی و مبتنی بر یافته های تحقیقی و پژوهشی هست که در این دورۀ  یادگیری خانم دکتر ربابه نوری عضو هیات علمی و دانشیار رشته روانشناسی بالینی بر همین اساس و با تجربۀ نزدیک به دهه مطالعه، تحقیق، آموزش و درمان بطور کاربردی و عینی به این موضوع پرداخته است 

پشتیبانی استاد 

این دوره از امتیاز ویژۀ پشتیبانی استاد برخوردار است. شما بعد از دیدن هر ویدئو درس می تواند سوال ها یا ابهام های خود را مطرح کنید و حداکثر تا 24  ساعت کاری پاسخ یا پاسخ های خود را از مدرس این دوره دریافت کنید. این سوال و پاسخ ها می تواند تا رفع ابهام شما ادامه داشته باشد. 

 

لیست محتوای دوره

مجموع: 1 مبحث کل ساعت: 00:37:00

در حال بارگزاری ...

هنوز هیچ درسی منتشر نشده است.

در مورد مربی

دکتر ربابه نوری
شروع فعالیت از 1 سال پیش

دکتر ربابه نوری عضو هیات علمی  و دانشیار گروه روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی می باشد. ایشان دورۀ کارشناسی روانشناسی بالینی را در دانشگاه الزهرا و دورۀ کارشناسی ارشد این رشته را در دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران- انستیتوی روانپزشکی تهران گذارندند، و دوره دکتری خود را نیز در همین رشته در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران  به پایان رساندند. 

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است