دسته بندی ها


چرا باید در این وبینار شرکت کنم؟

یکی از مهمترین ضرورت ها برای زندگی در دنیا امروز آشنایی با پیشرفت هایی هست که در زمینه هوش مصنوعی انجام می گردد. چرا که با توجه به کاربست های روز افزون شان عدم آشنایی با چگونگی استفاده از آنها می تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرید و حتی در جریان یک زندگی نرمال مشکل ایجاد کند

یکی از ابزارهای جدید هوش مصنوعی چت جی پی تی هست که در زمینه های مختلف از جمله آموزش و یادگیری کاربردهای متعددی دارد و اگر می خواهیم از یادگیری های بیشتر و بهتری برخوردار باشیم و یک مدرس، معلم، یا استادی شویم که از آن بطور موثر در کارمان استفاده کنیم و در رقابت میان شغل ها ابراز وجود قوی داشته باشیم، بیراه نیست اگر گفته باشیم آشنا و تسلط بر این ابزار یک ضرورت است.

مخاطبان این وبینار چه کسانی هستند؟

مربیان، معلم ها، مدرس ها، استادهای دانشگاه، مدیران موسسات و سازمان های آموزشی، و محققان حوزۀ آموزش و یادگیری، و همه کسانی که می خواهند یادگیرنده بهتری باشند

زمان برگزاری

یک شنبه 1 مرداد 402- ساعت 17-19

ابزار وبینار

اسکای روم (skyroom)

لینک وبینار 24 ساعت قبل از شروع آن به ایمیل یا شماره تماس شما ارسال خواهد شد

تخفیف در ثبت نام

تخفیف 40 هزار تومانی برای ثبت نام تا 48 ساعت قبل از شروع وبینار

ارائه گواهی

به شرکت کنندگان این دوره از طرف مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه خوارزمی گواهی الکترونیکی معتبر داده خواهد شد. این گواهی تا یک هفته بعد از وبینار به ایمیل شرکت کنندگان ارسال خواهد شد. 

 

دسترسی به فیلم وبینار

کسانیکه در این وبینار شرکت می کنند تا یک هفته بعد از وبینار می تواند فیلم این وبینار را از سایت دانلود کنند

لیست محتوای دوره

مجموع: 0 مبحث کل ساعت: 00:00:00

در حال بارگزاری ...

هنوز هیچ درسی منتشر نشده است.

در مورد مربی

دکتر عبدالله قاسم تبار
شروع فعالیت از 1 سال پیش

دکتر عبدالله قاسم تبار عضو هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی می باشد. او دورۀ کارشناسی خود را در دانشگاه شیراز در رشته تعلیم و تربیت کودکان گذارند. بعد از آن وارد مقطع کارشناسی ارشد رشتۀ تکنولوژی آموزشی (علم آموزش و یادگیری) دانشگاه خوارزمی شد. دوره دکتری خود را هم در همین رشته در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. ایشان همچنین دورۀ تحقیقاتی خودش با موضوع انگیزه و یادگیری را در دانشگاه ژنو سوییس گذراند. 

 

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است